Skip to main content

Vil du kickstarte en karriere i den finansielle sektor?

Vil du være en del af en virksomhed, der dagligt hjælper danskerne med at være bedre forberedt på deres fremtid? Brænder du for at levere enestående kundeoplevelser? 

Vi søger hos Finansrådgiverne lige nu mødekoordinatorer til at hjælpe med at booke og koordinere møder til vores rådgivere! 

Om din rolle 

Som mødekoordinator skal du dagligt ringe til vores partneres kunder og booke møder i vores rådgiveres kalender. Det er essentielt at alle kunder vi snakker med, får en fremragende oplevelse, og derfor er det vigtigt at du kan yde en enestående service i hvert opkald.  

Som mødekoordinator er det dig der er første kontakt til nye potentielle kunder og du lægger derfor fundamentet for kundeforholdet mellem kunden og Finansrådgiverne i dine samtaler. 

Hos os ringer vi udelukkende til personer der har bedt om at snakke med os og derfor er dialogerne mere præget af service end salg. Da vi vægter kvaliteten i samtaler med kunder højere end volumen, tilbyder vi en fast løn med arbejdsbetalt pension på toppen. 

Hos Finansrådgiverne tror vi på at der skal være balance i privatliv og arbejdsliv og derfor er dine arbejdstider i høj grad fleksible med udgangspunkt i dine ønsker. 

Som mødekoordinator bliver du automatisk koblet på et internt uddannelsesforløb omkring pensioner, både for at gøre dine dialoger skarpere samt at åbne døren til at starte din karriere indenfor pension. 

Du bliver en del af et ungt dynamisk team og da vi er en virksomhed i udvikling, har du mulighed for at påvirke den måde vi arbejder på, så vi kan blive bedre sammen. 

Ansvarsområder 

  • Telefonisk kontakt til vores partneres kunder 
  • Indhentning og overfladisk analyse af pensionsrapporter 
  • Bookning og koordinering af møder 
  • Oprettelse og opdatering af kunder i vores CRM-system 

Om dig 

For at trives i stillingen som mødekoordinator skal du være en udadvendt person der sætter pris på et ungt dynamisk team. Du kan formidle dig klart og tydeligt på en telefon – erfaring fra telemarketing eller kundeservice er en fordel, men ikke nødvendigt.

  • Du er selvstændig og ansvarlig i dit arbejde, men også engageret i at udvikle dig selv, dine kollegaer og virksomheden 
  • Du er omstillingsparat og fleksibel
  • Du er resultatorienteret og kan godt lide at udfordre dig selv
  • Du er ambitiøs omkring dine resultater 
  • Du føler dig hjemme i at yde en god service 

Om os 

Finansrådgiverne blev grundlagt i 2017 med en mission om at tilbyde 100% uvildig pensionsrådgivning. 

Hos os er værdierne ordentlighed, transparens, uvildighed og nærvær i højsædet. Vi stræber efter at skabe værdi for vores kunder gennem en uvildig og nærværende rådgivning, hvor vi altid optræder ordentligt og professionelt.

Vores kontor er centralt beliggende i Brøndby, tæt på store trafikveje og Glostrup station. 

Vi har et yderst velfungerende fællesskab, med en let og humørfyldt omgangstone. Et godt socialt miljø er en høj prioritet hos os, og vi forsøger derfor så vidt muligt at sørge for sociale arrangementer.

Du bliver en del af en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed, hvilket skaber karrieremæssige muligheder for den ambitiøse og dygtige medarbejder. Samtidig giver vi hos Finansrådgiverne vores medarbejdere mulighed for at påvirke vores tilgang ved at involverer og sparre omkring hverdagen. 

Med vores flade ledelsesstruktur vil du opleve tæt samarbejde mellem alle afdelinger og roller. 

Ansøgning 

Vi gennemgår ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt til job@finansraadgiverne.dk – da vi har flere åbne stillinger i øjeblikket, bedes du notere i emnefeltet hvilket job du søger.

Søg stilling

Vi gennemgår ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt til job@finansraadgiverne.dk – da vi har flere åbne stillinger i øjeblikket, bedes du notere i emnefeltet hvilket job du søger.