Er du klar til at tage ansvar som Administrativ Pensionsspecialist?
Brænder du for administration og har erfaring inden for pensionsområdet? Er du serviceminded og god til at skabe struktur i en tempofyldt hverdag? Så er du måske vores nye Administrative Pensionsspecialist!
Om din rolle
Som Administrativ Pensionsspecialist vil du indgå i vores administrative team og spille en vigtig rolle i at sikre en smidig håndtering af pensionsaftaler for vores kunder. Da virksomheden oplever hurtig vækst, vil du få en unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af arbejdsopgaver og processer.
Du vil arbejde tæt sammen med rådgivere og pensionsselskaber og være med til at skabe den bedste oplevelse for vores kunder. Rollen kræver både et godt overblik og sans for detaljerne, da du vil håndtere forskellige administrative opgaver og sikre, at alt fungerer optimalt.
Hos Finansrådgiverne har vi stort fokus på at udvikle vores medarbejdere, hvorfor vi vil støtte dig med alle de nødvendige ressourcer, kompetencer og værktøjer, for at du kan opnå de bedste resultater.
Vi tror på fleksibilitet og frihed under ansvar, så du har muligheden for at tilrettelægge dine arbejdsdage, og der er mulighed for lejlighedsvis hjemmearbejde efter aftale med din leder.
Ansvarsområder
Som en del af teamet vil dine primære opgaver omfatte:
- Besvarelse af henvendelser fra kunder og samarbejdspartnere både telefonisk og pr. mail.
- Administrativ vedligeholdelse af kundedata i vores CRM-system.
- Oprettelse af aftaler i CRM og sikring af korrekt modtagelse af vederlag.
- Støtte til rådgiverne med faglige spørgsmål og dokumenthåndtering.
- Løsning af diverse ad hoc-opgaver i relation til administration.
Om dig
- Du har bestået modul 3.24 i Forsikringsakademiet (FOAK) eller har minimum 6 måneders erfaring fra en relevant stilling i pensionsbranchen.
- Du er omstillingsparat og trives i en uforudsigelig hverdag.
- Du har en serviceorienteret tilgang, stærke samarbejdsevner og trives med at løfte i flok for at nå fælles mål.
- Du er detaljeorienteret og har fokus på kvalitet.
- Du er selvstændig og ansvarlig i dit arbejde, men også engageret i at udvikle dig selv, dine kollegaer og virksomheden
Om Finansrådgiverne
Finansrådgiverne blev grundlagt i 2017 med en mission om at tilbyde 100% uvildig pensionsrådgivning.
Hos os er værdierne ordentlighed, transparens, uvildighed og nærvær i højsædet. Vi stræber efter at skabe værdi for vores kunder gennem en uvildig og nærværende rådgivning, hvor vi altid optræder ordentligt og professionelt.
Vores kontor er centralt beliggende i Brøndby, tæt på store trafikveje og Glostrup station.
Vi har et yderst velfungerende fællesskab, med en let og humørfyldt omgangstone. Et godt socialt miljø er en høj prioritet hos os, og vi forsøger derfor så vidt muligt at sørge for sociale arrangementer.
Du bliver en del af en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed, hvilket skaber karrieremæssige muligheder for den ambitiøse og dygtige medarbejder. Samtidig giver vi hos Finansrådgiverne vores medarbejdere mulighed for at påvirke vores tilgang ved at involverer og sparre omkring hverdagen.
Med vores flade ledelsesstruktur vil du opleve tæt samarbejde mellem alle afdelinger og roller.
Ansøgning
Vi gennemgår ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt til job@finansraadgiverne.dk – da vi har flere åbne stillinger i øjeblikket, bedes du notere i emnefeltet hvilket job du søger, hvis din ansøgning sendes til vores mail.
Søg stilling
Vi gennemgår ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt til job@finansraadgiverne.dk – da vi har flere åbne stillinger i øjeblikket, bedes du notere i emnefeltet hvilket job du søger.